Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

Det var ett tag sen...

Av Ingela - 15 maj 2011 19:37

   24:april närmare bestämt. Men nu fick jag lite inspiration... Det har varit en del, valborg, födelsedagar, pollen mm.


  Träningen har gått skapligt trots att det har varit mycket pollen de senaste veckorna. Det finns ju väldigt bra profylax nu för tiden... Idag har vi avverkat 3 km så det går frammåt...och om 3 veckor är det dags för 5 km i ett sträck. Där var jag förra sommaren. Så snart är jag helt tillbaks igen. Har tittat på lite alternativ för att inte hamna där jag var i höstas så vi får se vad dottern Erika och jag hittar på. En mil SKA det bli innan hon åker tillbaka till Skottland igen...

 

Vi har lite muller här ute på landet (åska) så vi får se om det blir nån hockey/fb eller om det blir en bra bok istället???... I så fall vet jag 2 personer som kommer att åka nån stans för att titta på Sverige-Finland... HEJA SVERIGE!!!


Ha det så hörs vi, kram/Ingela       


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

OMG

Av Ingela - 13 augusti 2011 12:38

 Snacka om att göra annat under sommarn... Inte ett inlägg sedan 7/6...  Men nu är det de 2 sista skälvande dagarna på semestern så nu kanske det kan bli lite rapporteringar angående träning eller avsaknad v träning och lite annat i framtiden när r...

Av Ingela - 7 juni 2011 19:55

  Det är helt sjukt vad länge sedan det var som jag skrev här på bloggen... Tiden bara rinner iväg!!! Men nu är jag här med en liten rapport...     Träningen har gått som på räls. Nu är jag inne på andra 12-veckors perioden med 1 mil som slutmål....

Av Ingela - 24 april 2011 20:17

  1/4 närmare bestämt... Men nu är förkylningen avklarad, konferansen ett minne blott, dottern hämtad tillbaka från Skottland för sommarlov...(somliga har det bra...) Allergiprofylaxet fungerande. OCH!!! Träningen igång. Sprang 14 minuter i sträck i ...

Av Ingela - 1 april 2011 19:41

  Japp så känner jag mig... Varit hemma sedan i tisdags. Snuva...är numera blondin...flin, all hjärnsubstans är utspolad i Mälaren... Ojojoj vad smarta fiskarna kommer att vara i sommar. Inte ett enda napp... Hosta... det är tur att man har gjort s...

Av Ingela - 28 mars 2011 19:15

  Tur att det finns naprapater... 4 små knyck och man har en helt ny rygg. Man kommer dit som en 80-åring och mer eller mindre invalid och joggar därifrån som en 20-åring. Snacka om föryngring...      Drygt halva 3 km-rundan i ett sträck i lördag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards