Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

3 träningsveckor avklarade

Av Ingela - 27 februari 2011 17:45

  Jästrar vad bra det går!!! Tre träningsveckor fixade! Jisses vad stolt jag är över mig... Tyvärr blev det bara en runda i veckan. Sena kvällar och så är det är inte kul att springa på en ganska trafikerad landsväg i mörker och halka även om det finns gatubelysning och broddar... Men från och med i morgon blir det ändring på det. Jag räknar kallt med att det är skapligt ljust till klockan 18...tittar ut nu och det är inte becksvart (klockan är 17.50) så kan man bara fixa så man är hemma vid 5-tiden två dagar i vecka så är saken biff...

 

  Förra söndagen var Erika (dottern) och jag och tittade på "Kings speech", har ni inte sett den så gå och se den... En helt grymt bra film. Får Colin Firth inte en Oscar för den rollprestationen så är ingen värd en Oscar...

 

Det var allt för denna gångnen...

 

Vi höres/ Ingela                           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

OMG

Av Ingela - 13 augusti 2011 12:38

 Snacka om att göra annat under sommarn... Inte ett inlägg sedan 7/6...  Men nu är det de 2 sista skälvande dagarna på semestern så nu kanske det kan bli lite rapporteringar angående träning eller avsaknad v träning och lite annat i framtiden när r...

Av Ingela - 7 juni 2011 19:55

  Det är helt sjukt vad länge sedan det var som jag skrev här på bloggen... Tiden bara rinner iväg!!! Men nu är jag här med en liten rapport...     Träningen har gått som på räls. Nu är jag inne på andra 12-veckors perioden med 1 mil som slutmål....

Av Ingela - 15 maj 2011 19:37

   24:april närmare bestämt. Men nu fick jag lite inspiration... Det har varit en del, valborg, födelsedagar, pollen mm.     Träningen har gått skapligt trots att det har varit mycket pollen de senaste veckorna. Det finns ju väldigt bra profylax ...

Av Ingela - 24 april 2011 20:17

  1/4 närmare bestämt... Men nu är förkylningen avklarad, konferansen ett minne blott, dottern hämtad tillbaka från Skottland för sommarlov...(somliga har det bra...) Allergiprofylaxet fungerande. OCH!!! Träningen igång. Sprang 14 minuter i sträck i ...

Av Ingela - 1 april 2011 19:41

  Japp så känner jag mig... Varit hemma sedan i tisdags. Snuva...är numera blondin...flin, all hjärnsubstans är utspolad i Mälaren... Ojojoj vad smarta fiskarna kommer att vara i sommar. Inte ett enda napp... Hosta... det är tur att man har gjort s...

Ovido - Quiz & Flashcards