Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

3 veckor senare...

Av Ingela - 1 februari 2011 18:37

Hej och hå så det kan gå... Ja så mycket gymmträning har det inte blivit än men promenaderna har jag kommit i gång med...alltid något. Och jag har börjat med komigång joggingen från förra våren... Bara börjat men i alla fall.

 

Mitt huvud och mina mentala krafter fokuserar på ett annat projekt... Ett mycket positivt projekt. Jag kommer att berätta här på bloggen när jag är mogen men den här nya är en energislukande process märker jag. Det är mycket tankar hit och dit och det kostar energi märker jag. Jag känner mig trött och har behov av att vara ifred...inte riktigt jag, så vi får väl hoppas att det är tillfälligt... Processen är bara i sin linda än så man skall nog inte kräva för mycket heller. (Låta saker vara ett tag och tålamod är inte min starkaste sida...)

Jag lovar att ni skall få information men just nu får ni tåla er...

 

Kramar och vi hörs/Ingela            

 

 
 
Ingen bild

Erika

1 februari 2011 19:05

Det kommer att bli så bra så :D Du vet att jag alltid finns här för dig, så du kan prata av dig hos mig hela tiden :D älskar dig mamma <3

Ingela

6 februari 2011 12:19

älskar dig oxå!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

OMG

Av Ingela - 13 augusti 2011 12:38

 Snacka om att göra annat under sommarn... Inte ett inlägg sedan 7/6...  Men nu är det de 2 sista skälvande dagarna på semestern så nu kanske det kan bli lite rapporteringar angående träning eller avsaknad v träning och lite annat i framtiden när r...

Av Ingela - 7 juni 2011 19:55

  Det är helt sjukt vad länge sedan det var som jag skrev här på bloggen... Tiden bara rinner iväg!!! Men nu är jag här med en liten rapport...     Träningen har gått som på räls. Nu är jag inne på andra 12-veckors perioden med 1 mil som slutmål....

Av Ingela - 15 maj 2011 19:37

   24:april närmare bestämt. Men nu fick jag lite inspiration... Det har varit en del, valborg, födelsedagar, pollen mm.     Träningen har gått skapligt trots att det har varit mycket pollen de senaste veckorna. Det finns ju väldigt bra profylax ...

Av Ingela - 24 april 2011 20:17

  1/4 närmare bestämt... Men nu är förkylningen avklarad, konferansen ett minne blott, dottern hämtad tillbaka från Skottland för sommarlov...(somliga har det bra...) Allergiprofylaxet fungerande. OCH!!! Träningen igång. Sprang 14 minuter i sträck i ...

Av Ingela - 1 april 2011 19:41

  Japp så känner jag mig... Varit hemma sedan i tisdags. Snuva...är numera blondin...flin, all hjärnsubstans är utspolad i Mälaren... Ojojoj vad smarta fiskarna kommer att vara i sommar. Inte ett enda napp... Hosta... det är tur att man har gjort s...

Ovido - Quiz & Flashcards