Alla inlägg under januari 2011

Av Ingela - 11 januari 2011 20:17

  Måndag = 1 timmas hundprommenad. Tisdag = 45 min i crossmaskinen = 5,5 km och -320 kal. Gud i himmelen vad jag känner mig duktig och vad bra jag mår!!!redan efter 2 dagar. Nu skall jag ta det lite lugnt i morgon och på torsdag är det dags för både crossmaskinen och gymmaskinerna. Bara det blir lite mindre halt här ute också så man kan börja springa sedan är lyckan total...


Ha det och vi hörs.../Ingela                      

Av Ingela - 7 januari 2011 10:06

  Kalas i kväll...Kul!!! Från och med i morgon godkännes inga undanflykter längre. Nu skall nyårslöftet sjösättas, för min skull!!! Rapport om vedermödorna kommer...

Idag, hundprommenad och sedan utflykt med man och dotter...


Kramar i vi hörs.../Ingela           

Av Ingela - 1 januari 2011 14:26

  Gott Nytt År, på er alla!!! Ett nytt år och nya föresatser.

Jag skall göra ditten och datten, skall bli bättre på det och det, jag skall inte göra det eller det. Men nu har jag bestämt (i nyårslöfte :-)) att jag inte skall göra något av detta!!! Från och med idag den 1/1-11, skall jag bara göra saker som jag tycker är kul och som jag mår bra av! 

Träna mer, springa mer, försöka minska antalet kilon jag bär på men framför allt skall jag ha kul och jag skall må som en prinsessa hela 2011!!!


  Waow!!!!!!!!!!!!!!!! Det där känndes kanonbra! Så nu dj..anamma...

Huka er för nu är hon på G.   


Vi hörs!!!/ Kram Ingela         

Ovido - Quiz & Flashcards